info@solotis.ir             09201126474            021-28426286
لوگو سولوتیس

دوره اختصاصی آموزش صادرات

با شرکت در آموزش های اختصاصی، صادراتی هوشمندانه و کم‏‌ریسک را تجربه کنید.

ورود به عرصه صادرات و شروع صادرات موفق یکی از زیباترین و مهم‏ترین لحظات هر کسب‌‏وکار تولیدی در دنیا می‏‌باشد. زمانی ‏که زیرساخت‏‌های لازم برای تولید محصولی باکیفیت را دارا می‏‌باشید و از طرفی علاقه و انگیزه لازم برای عبور از چالش‌‏های پیش‏روی صادرات را در مجموعه‏‌ی خود احساس می‌‏کنید درست زمانیست که دانش صادراتی ما می‌‏تواند به کمکتان بیاید تا با همکاری یکدیگر بتوانیم واحد صادراتی موفق را در مجموعه‏‌ی شما راه‏‌اندازی نماییم. تمرکز اصلی در این دوره بر استفاده از شیوه‌های نوین بازاریابی بین‌المللی می‌باشد. 

معرفی دوره آموزش صادرات

آموزش صادرات دوره عملی صادرات کارگاه صادرات

    بیش از 50 ساعت آموزش

    همراه با تمرین عملی

    آشنایی با جدیدترین ابزارها و شیوه های بازاریابی صادراتی

    کاهش ریسک و هزینه صادرات

    پشتیبانی کامل جهت کسب نتیجه مطلوب

    امکان شرکت در دوره به صورت آنلاین

مزایای دوره آموزش اختصاصی صادرات

مشاوره صادرات سولوتیس

آموزش کاملا اختصاصی

اطلاعات بازارهای صادراتی

محتوای کاربردی و عملی

لیست مشتری سولوتیس

براساس شیوه‌‏های نوین صادرات

خدمات سولوتیس

ضمانت رضایت کامل  

راهنمای صادرات سولوتیس

پشتیبانی اختصاصی

سرفصل های دوره آموزش صادرات

تمرکز اصلی در این دوره آموزشی بر بازاریابی بین‌المللی می باشد. این دوره با هدف کمک به کسب‏‌وکارهای تولیدی و بازرگانی کشور جهت ایجاد و به روز کردن واحد صادرات خود با به‌ روزترین شیوه های بازاریابی بین الملل طراحی شده است. این دوره شامل ۶ کارگاه تخصصی بوده که بصورت عملی و کابردی با توجه به نیاز هر شرکت برنامه‌‏ریزی و اجرا می‏‌گردد. 

اطلاعات تجاری (۱۸ ساعت)

 

«نحوه استفاده از ابزارهای نوین تجارت جهت جمع‏‌آوری اطلاعات مورد نیاز برای صادرات» 

در طی این کارگاه که در طول دو هفته برگزار می‏‌گردد شما نحوه کار با ابزارهای نوین تجارت بین‌‏الملل جهت جمع‌‏آوری و تحلیل اطلاعات تجاری مورد نیاز برای صادرات را یاد خواهید گرفت. همچنین در طول کارگاه شما با کار کردن بر روی یک پروژه واقعی صادراتی مطالب فراگرفته شده در طول دوره را بصورت واقعی مورد استفاده قرار خواهید داد. از جمله مباحث پوشش داده شده در این کارگاه عبارتند از:
+ کار با ابزارهای سازمان تجارت جهانی (تریدمپ، مک‏مپ، اکسپورت پوتنشیال)
+ بررسی تقاضای محصول در بازارهای مختلف
+ بررسی روندهای تجارت محصول در بازارهای صادراتی
+ شناسایی قوانین، تعرفه‏‌ها و مجوزات صادرات محصول در بازارهای مختلف
+ راهکارهای جمع‌‏آوری اطلاعات میدانی با کمترین هزینه

تحلیل بازارهای صادراتی (۱۲ ساعت)

 

«نحوه تحلیل اطلاعات تجاری برای انتخاب مناسب‏‌ترین بازار و استراتژی برای صادرات»

در طی این کارگاه که در طول دو هفته برگزار می‏‌گردد شما با نحوه تحلیل کردن اطلاعات تجاری جهت انجام تصمیم‌‏گیری بهتر برای صادرات آشنا خواهید شد. همچنین در طول این کارگاه شما با تحلیل اطلاعات جمع‏‌آوری شده در کارگاه‏‌های دیگر، مسیر  صادرات مجموعه خود را مشخص می‏‌نمایید. از جمله مباحث پوشش داده شده در این کارگاه عبارتند از:
+ بررسی انواع مدل‌‏های تحلیل بازار
+ انتخاب بازار مناسب براساس ظرفیت‌‏های موجود
+ تحلیل رقبای فعال در بازارهای صادراتی محصول
+ شناسایی مزیت‏‌های رقابتی و انتخاب مناسب‏‌ترین استراتژی ورود به بازار
+ نحوه‌‏ی تهیه‌‏ی برنامه صادرات

بازاریابی صادراتی ۱ (۱۵ ساعت)

 

چگونه وجهه‏‌ای حرفه‌‏ای و مورد اعتماد از کسب‌‏وکارمان بسازیم؟

در طی این کارگاه که یک هفته به طول خواهد انجامید گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه با بهره‏‌مندی از شیوه‏‌های نوین بازاریابی، ویترینی حرفه‌‏ای از کسب‌‏وکار خود در فضای آنلاین ایجاد نمایید به نحوی که مشتریان بالقوه، مجذوب شما شده و برای شما درخواست همکاری ارسال نمایند. از جمله مباحث پوشش داده شده در این کارگاه عبارتند از:
+ ساخت یک وبسایت حرفه‌‏ای
+ نحوه حضور موثر در شبکه‌‏های اجتماعی
+ ساخت کمپانی پروفایل حرفه‌‏ای
+ آماده‌‏سازی ایمیل تجاری حرفه‌‏ای
+ اعتمادسازی از طریق دایرکتوری‏‌های تجاری

بازاریابی صادراتی ۲ (۱۵ ساعت)

 

چگونه با بهبود هوشمندانه فعالیت‌‏های بازاریابی، خریداران محصولاتمان را افزایش دهیم؟

در طی این کارگاه که دو هفته به طول خواهد انجامید گام به گام یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از به روزترین روش‏‌های بازاریابی، مشتریان بیشتری را به سمت کسب‏‌وکارتان جذب کنید و به تدریج با پیاده‌‏سازی تکنیک‌‏های مختلف، تعداد خریداران نهایی محصولاتتان را به طرز قابل توجهی افزایش دهید. از جمله مباحث پوشش داده شده در این کارگاه عبارتند از:
+ بررسی استراتژی‏‌های مختلف بازاریابی و تبلیغات
+ نحوه ایجاد یک سیستم بازاریابی هدفمند
+ بهبود و ارتقا فرآیندهای بازاریابی
+ ارتباط موثر با مشتریان خارجی
+ نحوه‏‌ی تهیه‏‌ی برنامه بازاریابی صادرات

مشتری‌‏یابی (۱۰ ساعت)

 

استفاده از ابزارهای نوین جهت یافتن مشتریان خارجی

در این کارگاه شما با بکارگیری ابزارها و شیوه‌‏های متنوع تلاش خواهید کرد مشتریان معتبر و واقعی محصولاتتان در بازارهای مختلف صادرات را شناسایی نمایید. در پایان این کارگاه ضمن تسلط بر شیوه‌‏های مختلف مشتری‏‌یابی، لیستی چند صدتایی از مشتریان اولیه محصولتان خواهید داشت. از جمله مباحث پوشش داده شده در این کارگاه عبارتند از:
+ بررسی روش‌‏های رایگان و آنلاین پیدا کردن مشتری
+ بررسی روش‌‏های غیر رایگان پیدا کردن مشتری
+ روش‏‌های میدانی برای یافتن مشتری
+ روش‏‌های خلاقانه پیدا کردن مشتری خارجی
+ اعتبارسنجی مشتریان خارجی

کارگاه تکمیلی (۱۰ ساعت)


مباحث مورد نیاز کسب‏‌وکار شما در ارتباط با فرآیندهای عملیاتی صادرات

در این کارگاه براساس نیاز سازمان شما به داشتن دانش در ارتباط با رویه‏‌های مختلف موجود در فرآیندهای عملیاتی صادرات، مباحث مورد نیاز آموزش داده می‏‌شود. ضمنا در این کارگاه نحوه‌‏ی استفاده از منابع اطلاعاتی موجود در کشور جهت یافتن راهکارهای مختلف برای حل چالش‏‌های پیشروی صادرات شما معرفی می‌‏گردد. از جمله مباحث پوشش داده شده در این کارگاه عبارتند از: + تشریح فرآیندهای عملیاتی صادرات + مسائل گمرکی + اینکوترمزها + اسناد تجاری + سایر مباحث تکمیلی

فرایند و مراحل درخواست دوره آموزش اختصاصی صادرات

نظرات مشتریان درباره خدمات سولوتیس

درخواست مشاوره برای دوره آموزش صادرات

مشاوران حرفه‌ای سولوتیس در کنار شما هستند تا در پیدا کردن بهترین دوره‌های مورد نیاز به شما کمک کنند. فقط کافی است اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا کمتر از 48 ساعت کاری با شما تماس بگیریم.

پاسخ به پرسش های متداول

  • جلسات آموزشی شامل چه موضوعاتی می‌شود؟

    در این جلسات ما گام به گام افراد مجموعه‏‌ی شما را همراهی خواهیم کرد تا دانش نوین صادرات را کسب نمایند و به تدریج مهارت‌‏های خود را در زمینه بازاریابی صادراتی محصولاتتان ارتقا دهند. در حین برگزاری کارگاه‌‏ها پروژه‏‌ها و مثال‏‌های کاربردی متناسب با زمینه فعالیت شرکت بررسی می‏‌شود تا بیشترین میزان اثرگذاری را به همراه داشته باشد. برای اطلاع از جزئیات آموزشی می‏‌توانید درخواست مشاوره خرید خدمت را ثبت نمایید تا همکاران ما در سولوتیس شما را بهتر راهنمایی نمایند.

  • آیا محتوای دوره نیز بصورت اختصاصی متناسب با زمینه‏‌ی فعالیت شرکت ما خواهد بود؟

    بله دقیقا. از آنجایی که این دوره بصورت کاملا اختصاصی در محل شرکت شما و برای اعضای شرکت شما برگزار می‌شود محتوای آن نیز متناسب با محصول و زمینه کاری شرکتتان انتخاب خواهد شد. بنابراین اعضای شرکت همراه با یادگیری مطالب آموزشی، بخشی از  فعالیت‏‌های مورد نیاز برای صادرات محصولات شرکت را با کمک پشتیبانان ما انجام خواهند داد.

  • شیوه‌ی برگزاری جلسات دوره به چه صورت خواهد بود؟

    این دوره شامل چهار کارگاه می‏‌باشد که در طی یک ماه و نیم قابل اجرا می‏‌باشد. جلسات در قالب کلاس‌‏های حضوری و بصورت کاملا تعاملی و عملی به صورت آنلاین یا در محل شرکت شما برگزار خواهند شد. بعد از تکمیل موفقیت‌‏آمیز هر کارگاه و انجام پروژه‌‏های حین دوره توسط شرکت‏‌کنندگان، کارگاه بعدی آغاز می‏‌گردد.

  • از کجا بدانم این دوره برای من مناسب است؟

    اگر ارزیابی‌­های اولیه برای ورود به حوزه صادرات را انجام داده‌اید، از محصولی باکیفیت برای صادرات برخوردار هستید و نهایتا بدنبال راه‌­اندازی مستقل واحد صادراتی خود براساس دانش نوین (و نه سنتی) صادرات هستید، این دوره دقیقا برای شما مناسب است.

  • این دوره مناسب چه کسانی نیست؟

    افراد و مجموعه­‌هایی که هیچگونه سابقه فعالیت کسب وکاری نداشته­‌اند، کسانی که هیچ اطلاعاتی نسبت به فرآیندهای صادرات و دانش صادرات ندارند و همچنین مجموعه‌‏هایی که برای ورود به عرصه صادرات تصمیم جدی ندارند.

  • چه ضمانتی برای کاربردی و مفید بودن دوره وجود دارد؟

    تیم سولوتیس همواره در تلاش بوده تا با بهره‌­مندی از بهترین و به روزترین ابزارها، در راستای ارتقای فرهنگ و دانش نوین صادرات تلاش نماید. در این دوره نیز تمام تلاش ما در جهت تهیه و ارائه محتوای آموزشی کاربردی برای کمک به شما جهت شروع سریع‌­تر و هوشمندانه‌­تر صادرات می‌باشد. با این وجود اگر به هر دلیلی بعد از شروع دوره، از کیفیت محتوای آموزشی رضایت کامل نداشتید، هزینه دوره بطور کامل به شما برگشت داده خواهد شد.

  • شیوه‌ی برگزاری جلسات به چه صورت خواهد بود؟

    جلسات بصورت کاملا تعاملی، بصورت خصوصی و یا تعداد افراد کم، برای شما و یا افراد مجموعه‌­ی شما، بصورت حضوری و آنلاین برگزار می­‌گردد.

  • برای مشاوره جهت ثبت‌نام در دوره چکار باید کنم؟

    برای ثبت درخواست اولیه می‌­توانید بر روی دکمه «نیاز به مشاوره دارم» کلیک کرده و فرم ظاهر شده را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم. همچنین می‌توانید درخواستتان را به واتساپ ما ارسال نمایید. بعد از دریافت اطلاعات شما، جلسه ارزیابی و مصاحبه با شما برگزار خواهد شد و در صورت مثبت بودن ارزیابی طرفین، مقدمات لازم برای شروع همکاری مشخص خواهد شد.

4 پاسخ

  1. باتوجه به علاقه به مبحث تجارت احساس خوبی نسبت به برگزاری دوره دارم اگه بخش کاربردی دوره آموزشی نسبت به تئوری غالب باشد ممنون

    1. دوره های آموزشی ما به طور اختصاصی برای هر فرد یا شرکت برگزار میشه و به همین دلیل مباحث کاملا بر اساس نیازهای شما انتخاب میشن. بعد از دوره هم در صورتی که در عمل به مشکلی برخوردید و سوالی براتون پیش اومد که در حوزه مباحث دوره بود، میتونید با استاد در ارتباط باشید و بپرسید. به ویژه اینکه اساتید ما همگی خودشون به طور عملی کار صادرات رو انجام دادن و تسلط خوبی روی مباحث به صورت تجربی دارن و قطعا راهنمایی هاشون کاربردی خواهد بود.

  2. سلام و درود فراوان
    این جلسات یکی ازضروری ترین جلسات واموزه هائی است که هرتاجر وترخیصکاری باید بداند. امیداست زمان این جلسات ومکان این مجلس مناسب باحال متقاضیان باشد

    1. سلام جناب قربانی، این جلسات به صورت آنلاین (یا حضوری در صورت درخواست مشتری) و به صورت اختصاصی برای هر شرکت یا فرد برگزار میشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

whatsapp