لیست مشتریان خارجی

ارائه مشتریان واقعی، معتبر و مرتبط کسب و کار شما؛

به همراه

لیست خریداران خارجی

ارائه فایل اکسل حاوی محصولات خریدارای شده بر حسب HS Code، مشخصات خریدار خارجی، حجم و تاریخ واردات و مشخصات کشور مبدأ صادرات برای محصولات مورد نظر شما.

list2
list3
list1
نمونه لیست مشتریان خارجی

چرا لیست خرید مشتریان خارجی سولوتیس

status-up

تضمین حصول نتیجه

تضمین حصول نتیجه

security-time

اطلاعات کاملاً به روز

اطلاعات کاملاً به روز

تجار خارجی معتبر

تأییدیه صلاحیت خریداران

تأییدیه صلاحیت خریداران

شرکتهای رقیب صادراتی

معرفی شرکت‌های رقیب

معرفی شرکت‌های رقیب

پشتیبانی لیست مشتریان خارجی

پشتیبانی اختصاصی

پشتیبانی اختصاصی

لزوم استفاده از لیست مشتری 

تصور کنیم که یک شرکت همچنان قصد دارد تا از روش‌های پیشین سنتی در فرآیند صادراتی خود استفاده کند. این شرکت برای انجام بازاریابی یا با یک هیئت تجاری همراه می‌شود و به کشورهای مختلفی سفر می‌کند که تمام هزینه‌های سفر را باید به صورت دلاری پرداخت کند؛ و یا اینکه در نمایشگاه‌های بین المللی شرکت کند و هزینه‌های چند ده هزار دلاری پرداخت کند. اما آیا سفر به همه کشورها امکان پذیر است؟ تامین این هزینه‌ها کار راحتی است؟ در کنار این هزینه‌ها، انرژی و زمانی که از شما گرفته می‌شود را تصور کنید.

اما راهکار مناسب چیست؟ پیشنهاد ما این است که در عصر تحول دیجیتال، در ابتدا حتما از روش‏های نوین بازاریابی بر بستر آنلاین استفاده کرده و در کنار آن به تدریج از روش‏های سنتی نیز بهره ببرید تا بتوانید بهترین نتیجه ممکن را خلق کنید.

طراحی و تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال

یک برنامه بازاریابی دیجیتال نشان می‌دهد که شرکت شما برای بازاریابی محصولتان باید از چه روش‌ها و کانال‌هایی استفاده ‌کند. نداشتن برنامه مناسب، احتمال شکست در این مسیر را افزایش می‏دهد. ویژگی‌های تدوین برنامه بازاریابی دیجیتال را در پشت همین کارت بخوانید.

- اهداف تجاری کوتاه مدت و بلند مدت

- استراتژی‌های در دسترس برای موفقیت بیزینس شما

- مشخص شدن کانال‌های مناسب برای بازاریابی

- برنامه‌های اجرایی و عملیاتی برای رسیدن به نتایج مطلوب

- تخمین میزان سرمایه گذاری و بودجه

- زمان‌بندی و نقشه راه

درخواست جلسه ارزیابی پتانسیل

مشاوره ارزیابی پتانسیل‌های فضای آنلاین

در ارزیابی پتانسیل‌های فضای آنلاین، این موضوع را بررسی می‌کنیم که بیزینس شما باید از کدام یک از کانال‌ها استفاده کند تا در سریعترین زمان ممکن به نتایج مطلوب شما برسد. مواردی که در این مرحله بررسی می‌شوند را در پشت همین کارت بخوانید.

- شناسایی مخاطبان هدف و مشتریان بالقوه

- ارزیابی زیرساخت‌های بازاریابی آنلاین

- بررسی و آنالیز رقبای فعال شما

- مناسب بودن محصول/خدمت شما در کشور مورد نظر (ارائه پیشنهاد برای بهترین کشور)

- شناسایی فرصت‏های موجود برای رشد کسب‏وکار شما

درخواست جلسه ارزیابی پتانسیل

پکیج‌های لیست مشتریان بازارهای صادراتی

پکیـــج حرفه‌ای

  آنالیز خریداران یک محصول

  بررسی رکوردهای تجاری در سه یا پنج مقصد صادراتی

  معرفی 100 مشتری واقعی محصول

  ارائه جزئیات سابقه واردات مشتریان

  پشتیبانی اختصاصی تا رسیدن به نتیجه

شروع از

10 میلیون تومان

پکیـــج اختصاصی

  تمامی موارد پکیج حرفه‌ای، به همراه:

  نمایش جامعی از اطلاعات همه محصول‌ها

  معرفی کشورهای دارای پتانسیل برای ادامه مسیر شما

  معرفی شرکت‌های رقیب برای بازار شما

  پشتیبانی اختصاصی تا رسیدن به نتیجه

  بازگشت وجه در صورت نتیجه نگرفتن

شروع از

13 میلیون تومان

محصولات پکیج اقتصادی

مسیر درخواست لیست مشتریان خارجی 

تجربه خریداران پیشین

سوالات پرتکرار

لیست خریداران خارجی در بازارهای صادراتی شامل چه اطلاعاتی می‌شود؟

در تمامی پکیج­‌ها اطلاعات واردکنندگان محصول شما در کشورهای مورد نظرتان در طی سال­های اخیر، همراه با جزئیات مربوط به سابقه‌­ی واردات آن­ها از جمله کشور و شرکتی که از آن خرید کرده‌­اند، حجم خرید در ماه‌­های مختلف سال، پورت واردات و … را در اختیار خواهید داشت. بنابراین شما اطلاعات کامل و جزئی را از خریدار محصول خود در بازار هدف مدنظرتان خواهید داشت و می­توانید براساس سابقه‌­ی تجارت وی، پیشنهادهای رقابتی­‌ای به او بدهید.

مجموعه سولوتیس چگونه به چنین اطلاعات دقیقی دسترسی دارد؟

جمع‌آوری اطلاعات دقیق از مشتریان واقعی که دارای سابقه واردات در کشورهای هدف هستند نیازمند داشتن ارتباطات مناسب با پایگاه‌های اطلاعاتی موثق بین المللی، سازمان‌های معتبر فعال در حوزه تجارت بین‌الملل و گمرکات کشورها است. تیم سولوتیس با ایجاد شبکه‌ای از ارتباطات تجاری بین‌الملل دسترسی به این اطلاعات را برای خود و صادرکنندگان ایرانی را فراهم نموده است.

چه تضمینی وجود دارد که بعد از معرفی مشتریان بتوانم محصولم را به آن‌ها بفروشم؟

فروش محصول شما به عوامل متعددی نظیر یافتن مشتری معتبر، نحوه ارتباط مناسب شما به وی، نحوه اعتمادسازی شما، پیشنهاد قیمت شما و … بستگی دارد. تلاش ما در مجموعه­‌ی سولوتیس این بوده است که بتوانیم اطلاعات خریداران باصلاحیت و معتبر محصولات شما را در اختیارتان قرار دهیم. مطمئنا در صورتیکه که شما اصول حرفه‏‌ای ارتباطات تجاری را رعایت نموده و از مشاوره و پشتیبانی رایگان مجموعه‌‏ی ما برای استفاده از لیستتان بهره ببرید نتایج مطلوبتان را کسب خواهید کرد.

لیست مشتریان شامل چه محصولات و چه کشورهایی می‌شود؟

در حال حاضر تهیه‌­ی لیست مشتریان برای تمامی محصولات صادراتی در اکثر کشورها فراهم است. کافیست HS Code محصول خود را برای ما ارسال کنید.

چه مدت طول می‌کشد تا لیست مشتریان تهیه شود؟

حداکثر یک هفته پس از ثبت سفارش نهایی شما لیست شما آماده خواهد بود.

از کجا بدانم داشتن لیست مشتریان می‌تواند برای من مناسب باشد؟

اگر تحقیقات بازار خود را انجام داده‌­اید، کشورهای هدف خود را مشخص نموده­‌اید، فعالیت‌­های بازاریابی خود را آغاز نموده‌­اید و محصولی باکیفیت و استاندارد فراهم نموده‌اید، در اینصورت داشتن لیست مشتریان بالقوه در توسعه و رشد صادرات شما می‌­تواند بسیار اثربخش باشد.

برای ثبت درخواست تهیه‌ی لیست مشتریان چکار باید کنم؟

برای ثبت درخواست اولیه می‌­توانید از فرم پایین صفحه استفاده نموده و یا درخواستتان را به واتساپ ما ارسال نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

whatsapp