ویدئوی معرفی آموزش بازاریابی بین المللی
بیش از 20 ساعت آموزش کاربردی
بیش از 40 ساعت پروژه عملی
20 درصد تخفیف زودهنگام
مشاوره ثبت نام دوره
زمان تشکیل کلاسها: چهارشنبهها و پنجشنبهها ساعت 17 تا 20
تاریخ برگزاری دوره: اردیبهشت و خرداد 1403
نحوه برگزاری: حضوری و آنلاین
ظرفیت باقیمانده دوره: 10 نفر
برای اطلاعات دقیقتر در خصوص دوره بازاریابی صادراتی، فرم مقابل را تکمیل کنید تا با شما تماس بگیریم.
معرفی دوره بازاریابی صادراتی
با شرکت در کارگاه آموزش بازاریابی صادراتی به یک بازاریاب صادراتی موفق تبدیل خواهید شد و یاد خواهید گرفت که چطور محصول خود را در بازارهای بینالمللی به فروش برسانید. به این ترتیب اگر صاحب کسب و کار باشید میتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید و اگر قصد دارید به عنوان بازاریاب فعالیت داشته باشید، با اصول و جزئیات کار آشنا خواهید شد.
فرم ثبت درخواست برای کارگاه آموزش بازاریابی بین المللی
دوره آموزش بازاریابی بین المللی مناسب چه افرادی است؟
- افرادی که قصد دارند به عنوان بروکر فعالیت کنند
- افرادی که مهارت بازاریابی و زبان انگلیسی دارند اما با فرایند صادرات آشنا نیستند و قصد دارند از مهارتهای خود در زمینه صادرات استفاده کنند
- افرادی که محصولی دارند اما نمیدانند چطور به بازارهای خارجی ورود کنند
- شرکتهایی که به فکر توسعه کار خود و ورود به بازارهای جهانی هستند
ویژگیها و مزایای دوره آموزش بازاریابی صادراتی
آموزش کاملا اختصاصی
محتوای کاربردی و عملی
براساس شیوههای نوین صادرات
ضمانت رضایت کامل
پشتیبانی اختصاصی
مدرسین دوره:
سبحان معینی: مدیر توسعه کسب و کار سولوتیس، متخصص بازاریابی بینالمللی، مدرس دورههای اختصاصی تحلیل بازارهای صادرات
اشکان بهرامی: صادرکننده فولاد و موسس پادکست صادراتی، سابقه تجارت با بیش از 10 کشور دنیا، مدرس دورههای صادرات
امیر فرید جاننثار: مدیرعامل شرکت ایریسا دریا لجستیک، بیش از 15 سال سابقه فورواردری و لجستیک بینالملل، مدرس دورههای حمل و نقل بینالملل
سرفصلهای دوره آموزش بازاریابی
سیلابس دوره آموزش بازاریابی بین المللی (چگونه ورودی موفق به دنیای صادرات داشته باشیم؟)
جلسه اول: (رایگان بصورت آنلاین)
- نقشه راه دوره
- روشهای مختلف تحقیقات بازار صادراتی
- انواع اطلاعات تجاری مورد نیاز برای صادرات
- معرفی ابزارهای کاربردی تحقیقات صادرات
- یافتن اطلاعات فنی محصول
- بررسی اطلاعات محصولات صادراتی ایران
جلسه دوم و سوم: (آنلاین)
- معرفی ابزارهای سازمان تجارت جهانی
- ثبت نام و شروع کار عملی با تریدمپ
- بررسی جریان تجارت محصول در دنیا
- بررسی سابقه تجارت محصول در دنیا
- شناسایی رقبای محصول در دنیا
- بررسی و تفسیر سابقه تجارت محصول در کشورهای مختلف
جلسه چهارم: (آنلاین)
- نظام تعرفهها و مقررات تجارت بین الملل
- معرفی مکمپ
- بررسی و ارزیابی تعرفههای بازار هدف
- بررسی قوانین و مقررات صادرات و واردات در بازارهای هدف
جلسه پنجم و ششم: (آنلاین و حضوری)
- معرفی انواع مدلهای تحلیل بازار
- انتخاب بازارهای مناسب و جذاب برای صادرات
- کشف دغدغهها و نیاز مشتری
- ایجاد مزیت رقابتی
جلسه هفتم و هشتم: (حضوری و آنلاین)
ایجاد زیرساختهای بازاریابی
- ایجاد هویت سازمانی بر اساس مزیتهای رقابتی
- ایجاد تیم صادراتی منسجم و دارای دانش
- ایجاد وبسایت، کمپانی پروفایل، کاتالوگ، ایمیل تجاری
- حضور در شبکههای اجتماعی و دایرکتوریهای تجاری
راهکارهای آنلاین برای پیدا کردن سرنخهای فروش خارجی
- اینترنت (دایرکتوریها، گوگل، گوگل مپ، سایتهای b2b)
- شبکههای اجتماعی
- نمایشگاههای بینالمللی
- راهکارهای خلاقانه
جلسه نهم و دهم: (حضوری و آنلاین)
- راهکارهای میدانی برای پیدا کردن سرنخهای فروش خارجی
- ایجاد ارتباط موثر اولیه با مشتریان خارجی
- اصول نوشتن یک ایمیل حرفهای
- نحوه نوشتن ایمیل معرفی، پیشنهاد و پیگیری
- مذاکرات فروش موفق
- حفظ ارتباط با مشتری جهت جلب اعتماد
جلسه یازدهم و دوازدهم: (حضوری و آنلاین)
- فرآیند ترخیص کالا و انجام تشریفات گمرکی برای صادرات
- نحوه گردش کانتینر در گمرک
- معرفی اصطلاحات تخصصی
- روش های حمل بین الملل و مزایا و معایب هر یک
- انواع اسناد تجاری
- مباحث بیمه
جلسه سیزدهم و چهاردهم: (حضوری و آنلاین)
- روشهای قیمت گذاری و کشف قیمت محصول
- ساختار هزینههای صادرات
- نحوه انتقال ارز در شرایط تحریم
- نحوه رفع تعهد ارزی
- اینکوترمز
- نکات مهم قراردادی
جلسه پانزدهم:
- جلسه اختصاصی مشاوره شروع صادرات
- تکمیل برنامه اولیه صادرات
- مشاوره جهت ایجاد زیرساختهای بازاریابی
فایلها و هدایای قابل ارائه به شرکت کنندگان در دوره:
- نمونه فایل اکسل محاسبه هزینههای صادرات
- دفترچه اصطلاحات تخصصی
- راهنمای اینکوترمز
- روش های یافتن HS Code
- جلسه رایگان مشاوره پایان دوره
- گروه پرسش و پاسخ
- ویدئوی رایگان جلسه اول
سوالات پرتکرار
بطور کلی هدف از ارائه این خدمت این است که شما در مسیر صادرات محصول خود، اطلاعات لازم و حیاتی برای تصمیمگیریهای مهم را در اختیار داشته باشید تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها و زمان خود، ریسک صادرات محصول خود را پایین بیاورید. برای آشنایی بیشتر با گزارشهای مختلف می توانید از گزارشات نمونه ما استفاده نمایید.
مدت زمان تهیه این گزارشات، بسته به محصول شما و نوع پکیج انتخابی از دو هفته تا دو ماه متغیر خواهد بود.
اگر تولیدکنندهی محصولی باکیفیت و متمایز هستید و یا توان تامین محصولی باکیفیت برای صادرات را دارید و از طرفی مشتاق و علاقهمند به شروع فعالیت صادراتی خود هستید این خدمت میتواند در تصمیمگیری بهتر و دقیقتر به شما کمک شایانی نماید.
برای ثبت درخواست اولیه میتوانید بر روی دکمههای درخواست مشاوره کلیک کرده و فرم را تکمیل کنید یا درخواستتان را به واتساپ ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.