با کسب اطلاعات با اهمیت از بازارهای هدف صادراتیتان، صادراتی هوشمندانهتر و کم ریسکتر را تجربه کنید.
به جرات میتوان گفت اولین و مهمترین گام در هنگام ورود به عرصه صادرات، انجام تحقیقات بازار جهت شناسایی و آشنایی بیشتر با فرصتهای صادراتی موجود در بازارهای هدف در کشورهای خارجی است. چه بسیار تولیدکنندگان و صاحبین کسب و کاری که بدلیل کمبود اطلاعات از بازارهای صادراتی در هنگام شروع صادرات، تجربههای تلخ بسیاری را با صرف هزینههای سنگین بدست آوردهاند و متاسفانه همین موضوع باعث منصرف شدن آنها از شروع صادرات و یا کند شدن رشد صادرات مجموعهی آنها گردیده است. در این بین سوال اساسی این است که آیا راهی وجود دارد که بتوان قبل از صرف زمان زیاد و هزینههای سنگین، اطلاعات ضروری لازم برای صادرات به بازارهای صادراتی را بدست آورد؟!
انواع پکیج تحقیقات بازار صادرات
پکیج استاندارد
-
بررسی سابقه تجارت محصول در دنیا
-
بررسی سابقه صادرات محصول از ایران
-
بررسی قوانین و مقررات صادرات محصول
-
تحلیل کشورهای صادرکننده محصول در دنیا
-
معرفی بازارهای پرپتانسیل برای صادرات
-
مشاوره رایگان انتخاب بازار هدف
-
بررسی سابقه تجارت محصول در کشور هدف
-
بررسی رقبای موجود در کشور هدف
-
الزامات بستهبندی محصول در کشور هدف
-
بررسی قوانین و مقررات در کشور هدف
-
ارزیابی تعرفه های گمرکی در کشور هدف
-
کشف قیمت محصول در کشور هدف
-
معرفی مشتریان باصلاحیت در کشور هدف
-
پیشنهاد استراتژی ورود به بازار هدف
پکیج حرفهای
-
بررسی سابقه تجارت محصول در دنیا
-
بررسی سابقه صادرات محصول از ایران
-
بررسی قوانین و مقررات صادرات محصول
-
تحلیل کشورهای صادرکننده محصول در دنیا
-
معرفی بازارهای پرپتانسیل برای صادرات
-
مشاوره رایگان انتخاب بازار هدف
-
بررسی سابقه تجارت محصول در کشور هدف
-
بررسی رقبای موجود در کشور هدف
-
الزامات بستهبندی محصول در کشور هدف
-
بررسی قوانین و مقررات در کشور هدف
-
ارزیابی تعرفه های گمرکی در کشور هدف
-
کشف قیمت محصول در کشور هدف
-
معرفی مشتریان باصلاحیت در کشور هدف
-
پیشنهاد استراتژی ورود به بازار هدف
پکیج شرکتی
-
بررسی سابقه تجارت محصول در دنیا
-
بررسی سابقه صادرات محصول از ایران
-
بررسی قوانین و مقررات صادرات محصول
-
تحلیل کشورهای صادرکننده محصول در دنیا
-
معرفی بازارهای پرپتانسیل برای صادرات
-
مشاوره رایگان انتخاب بازار هدف
-
بررسی سابقه تجارت محصول در کشور هدف
-
بررسی رقبای موجود در کشور هدف
-
الزامات بستهبندی محصول در کشور هدف
-
بررسی قوانین و مقررات در کشور هدف
-
ارزیابی تعرفه های گمرکی در کشور هدف
-
کشف قیمت محصول در کشور هدف
-
معرفی مشتریان باصلاحیت در کشور هدف
-
پیشنهاد استراتژی ورود به بازار هدف
فرآیند انجام تحقیقات بازار صادرات
مزایا و دستاوردهای پکیج تحقیقات بازار صادرات
پاسخ به پرسشهای متداول
بطور کلی هدف از انجام تحقیقات بازار صادرات این است که شما در مسیر صادرات محصول خود، اطلاعات لازم و حیاتی برای تصمیمگیریهای مهم را در اختیار داشته باشید تا ضمن صرفه جویی در هزینه ها و زمان خود، ریسک صادرات محصول خود را پایین بیاورید. برای آشنایی بیشتر با نمونه گزارش های تحقیقات بازار ما میتوانید نمونه گزارش تحقیقات بازارهای صادراتی سولوتیس را به رایگان دانلود نمایید.
مدت زمان تهیه گزارش تحقیقات بازار صادرات، بسته به محصول و نوع پکیج انتخابی از دو هفته برای پکیج استاندارد تا دو ماه برای پکیج شرکتی متغیر خواهد بود.
اگر تولیدکننده محصولی باکیفیت و متمایز هستید یا توان تامین محصولی باکیفیت برای صادرات را دارید و از طرفی مشتاق و علاقهمند به شروع فعالیت صادراتی خود هستید این خدمت میتواند در تصمیم گیری بهتر و سریعتر به شما کمک شایانی نماید.
برای ثبت درخواست اولیه میتوانید از فرم پایین صفحه استفاده نموده و یا درخواستتان را به کمک کد کنار فرم در واتساپ برای ما ارسال نمایید تا کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند.
فرم درخواست خدمت تحقیقات بازار
برای بهبود کسب و کار خود نیاز به مشاوره دارید؟
فرم مقابل را تکمیل کنید. همچنین میتوانید تصویر زیر را اسکن کرده و از طریق واتساپ با ما تماس حاصل نمایید.