تگ - جذب مشتری

بازاریابی ایمیلی B2B

ایمیل مارکتینگ B2B | راهنمای جامع

ایمیل مارکتینگ B۲B یعنی زمانی که مشتریان شما شرکت‌ها هستند نه افراد و به همین واسطه باید برای شرکت‌ها ایمیل‌های تبلیغاتی ارسال کنید. ارسال ایمیل تبلیغاتی برای شرکت‌ها بسیار متفاوت از ارسال ایمیل برای افراد است، چراکه تصمیم گیری در شرکت‌ها طی یک پروسه انجام می‌شود و قطعا به زمان طولانی‌تری نسبت به تصمیم‌گیری یک فرد نیاز است. به علاوه، شما در ایمیل باید فرد دریافت کننده را قانع کنید که ایمیل را به دست فرد بالادستی خود برساند و به این ترتیب پروسه تصمیم گیری شروع شود. تفاوت دیگر در این است که در ایمیل مارکتینگ B۲B شما می‌توانید ایمیل‌هایتان...


دسته بندی :بازاریابی صادراتیبرچسب ها :
مذاکره با مشتری خارجی برای صادرات

موفقیت در مذاکره با مشتریان خارجی برای صادرات

وقتی صحبت از اصول مذاکره با خریداران خارجی برای صادرات و یا مذاکره تجاری و بالاخص بین‌المللی, ‌می‌شود یک موضوع پررنگ‌تر از بقیه مسائل روبروی ما قرار می‌گیرد، اینکه چگونه با یک فرد خارجی ارتباط برقرار کنیم. این سوال شاید ساده به نظر بیاید. اکثر کسانی که در حوزه‌ واردات و صادرات در حوزه بین‌الملل فعالیت می‌کنند پاسخی برای آن خواهند داشت اما بدیهی است که کشف بهترین پاسخ مستلزم مطالعه و استفاده از تجربه افراد کارکشته است. برای کشف بهترین روش مذاکره با خریدار خارجی نه تنها باید در حوزه اقتصاد و روابط بین‌الملل مطلع و مجرب بود...


جلب اعتماد مشتریان برای صادرات

چطور اعتماد مشتری خارجی را جلب کنیم؟

اعتمادسازی در معاملات تجاری، به خصوص برای صادرات به کشورهای دیگر امری بسیار ضروری است. در واقع مادامی که بین طرفین معامله اعتماد شکل نگیرد، خرید و فروش انجام نخواهد شد. به همین خاطر است که شما به عنوان یک فروشنده - به ویژه به عنوان یک صادرکننده ایرانی - باید با مهارت جلب اعتماد مشتری آشنا بوده و بتوانید در برخوردهای خود با واردکنندگان که مشتریان احتمالی شما خواهند بود، آن را به کار بگیرید. جلب اعتماد طرف مقابل نه تنها به فروش منجر خواهد شد بلکه می‌تواند خریدار را با مبلغ پیشنهادی شما راضی کرده و در...


دسته بندی :بازاریابی صادراتیبرچسب ها :
تحلیل رقبا در بازار صادراتی

تحلیل رقبا در بازار هدف صادراتی چطور انجام می‌شود؟

در تصویری که ما برای این پست انتخاب کرده‌ایم یک مسابقه طناب کشی بین صاحبان کسب و کار را مشاهده می‌کنید. انتخاب این تصویر کاملا از روی عمد و هدفمند بوده است. در واقع تمام کسب و کارهایی که در یک بازار مشغول فعالیت هستند در تلاشند تا سهم بیشتری از بازار را در دست بگیرند و در استعاره باید گفت سهم بیشتری از طناب را به سمت خود بکشند. در واقع تلاش می‌کنند تا مشتریان بیشتری از بازار را به سمت خرید از خود سوق دهند. در این صورت می‌توان گفت یک کسب و کار نسبت به رقبا...


بازاریابی بین المللی

10 قانون بازاریابی بین المللی برای صادرات

منظور از بازاریابی بین المللی به کار بردن قواعد و اصول بازاریابی با هدف برآورده کردن خواسته‌ها و نیازهای مردم مختلفی است که در کشورهای متنوع زندگی کرده و ملیت‌های متفاوتی دارند. به عبارت دیگر، استراتژی کلی بازاریابی بین المللی یا بازاریابی جهانی باید به گونه‌‌ای طراحی شود که انعطاف پذیری لازم را برای ارجحیت‌های ملیت‌های مختلف دارا باشد؛ از محصول گرفته تا قیمت آن، نوع تبلیغات و… همه باید برای مخاطب مورد نظر و فرهنگ و شرایط او شخصی سازی شوند.برای کار در هر کشور باید قوانین مربوط به مشتریان آن کشور را یاد گرفت؛ نه تنها کشورها...


دسته بندی :بازاریابی صادراتیبرچسب ها :
ترندهای مصرف کنندگان در سال 2021

ترندهای مصرف‌کنندگان در سال 2021

همان طور که هر سال در صنعت مد یا لباس مدل خاصی مطرح شده و سیل طرفداران را به سمت خود جذب می‌کند، در صنعت بازاریابی محصول یا خدمات نیز ترندهای مصرف کنندگان دائما در حال تغییرند. با ردیابی ترندهای جهانی مصرف کنندگان در هر سال می‌توانید متوجه شوید امسال مصرف کنندگان به چه مواردی اهمیت می‌دهند، رفتارشان چه تغییراتی خواهد داشت و این تغییر رفتار چه اثراتی بر کسب و کار شما می‌گذارد.ما در این پست 6 ترند جهانی مصرف کنندگان در سال ۲۰۲۱ را معرفی کرده و با بیان ویژگی‌های هر ترند، به اثر آن بر رفتار...


دسته بندی :بازاریابی صادراتیبرچسب ها :
ورود به بازارهای بین‌المللی

نکات ورود به بازارهای بین‌المللی

ورود به بازارهای بین‌المللی و جذب مشتری حداکثری از این بازارها مستلزم تحقیقات فراوان در حوزه‌های مربوطه است. برای اینکه بهترین نتیجه از بازاریابی بین‌المللی حاصل شود باید اطلاعات خوب و کاملی در مورد مشتریان مورد هدف و نحوه تعامل با ایشان داشته باشید. شکی نیست که برای تعامل بهتر و موثرتر با هر فرد در وهله اول باید با زبان و فرهنگ او آشنا بود. بسیاری موارد را باید در نظر گرفت. برای مثال اینکه نام برند شما در زبان مشتریان هدف چگونه تلفظ خواهد شد و چه معنایی برایشان خواهد داشت! گاهی اوقات یک کلمه خوشایند و خوش...


پیدا کردن مشتری خارجی برای صادرات

اولین سوالی که بعد از تصمیم گیری برای صادرات به ذهن متبادر می‌شود این است که چطور برای کالا یا خدماتم مشتری خارجی پیدا کنم. پیدا کردن مشتری خارجی چه اصول و استراتژی‌هایی دارد؟برای یافتن بهترین پاسخ به این سوال، اول باید بدانیم مردم کدام کشورها به کالا یا خدماتمان نیاز دارند و خواهان چیزی هستند که ما تولید کرده‌ایم. بعد از آن نیز باید بدانیم در کشورهای مشخص شده، کدام شرکت‌ها و افراد کار واردات محصول مورد نظر را انجام می‌دهند و طالب واردات از ایران نیز هستند. برای پاسخ دادن به این سوال نیز به یکسری اطلاعات...


whatsapp

مشاوره رایگان بگیرید

شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما ظرف کمتر از 48 ساعت با شما تماس بگیرند.